annicaalmgren.blogg.se

inspo mode trender inredning resor diy Här är tanken att jag ska inspirera i massor, hoppas du gillar!

Söndag..

Publicerad 2017-03-12 08:35:44 i Allmänt,

idag blir det brunch på Lindesnäs med Sophie, Mathias och Arwen som äntligen kommit hem efter tre månader i Thailand❤ 


Hittade lite kort i dator'n bla. på ett par av mina Thonetstolar..

..sa jag att när vi rensade i källaren och Marcus åkte till tippen så tog han med sig dom!?!?! 4 THONET är alltså SLÄNGDA!! Man kan ju lipa för mindre.. Hade dessutom lovat bort dom till Cassi som ju nu i veckan var här för att hämta dom.. Hon fick ta sex andra stolar istället men förstå pengarna som brann upp på tippen😬 Ska kolla den där kärran aaaaningen extra nästa gång.. 


Vår i luften och vill slänga på mig bananbikinin pronto (om jag hittar lä)

Vet inte vad som hänt med att vissa bilder blir små när man laddar upp.. ska mejla och fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

annica almgren

40 årig tvåbarnsmamma till Jonathan 21 år och Leo 13 år med ett stort intresse för färg, form och trender inom mode och inredning.. Sambo med Marcus, bor i hus och lever ett härligt liv med roliga jobb och underbara resor.. Hoppas jag kan inspirera dig..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela